Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať:
Majitelia milujú NC750X. Zbožňujú jeho spoľahlivosť a bezpečnostné funkcie. Vysoká kvalita konštrukcie, odolné prevedenie, komplexné pohodlie a všestrannosť z neho robia ideálny motocykel na každodenné dochádzanie do práce a aj na víkendovú zábavu.
NC750X je úplne všestranný stroj. Od prechádzania rušnými ulicami mesta cez zmenu jazdných pruhov na diaľnici až po vyberanie zákrut na vidieckych cestách – stroj ponúka pohodlie pri každej jazde. Rúrkový oceľový rám je mimoriadne ľahký. To spoločne s nízkym ťažiskom vďaka dopredu naklonenému motoru ešte viac uľahčuje ovládateľnosť modelu NC750X. Plexi štít ponúka lepšiu ochranu pred poveternostnými vplyvmi na dlhších cestách.
Došlo k rozšíreniu úrovní systému voliteľnej kontroly krútiaceho momentu Honda (HSTC) aj vylepšeniu riadenia trakcie. Na výber máte aj naďalej manuálnu šesťstupňovú prevodovku (teraz s klznou spojkou) alebo jedinečnú šesťstupňovú dvojspojkovú prevodovku, vďaka čomu nikdy neprídete o vzrušujúce spojenie so svojím strojom. Technológia signalizácie núdzového zastavenia (ESS) nielenže zvyšuje bezpečnosť, ale v sťažených brzdných podmienkach navyše aktivuje zadné výstražné svetlá, aby upozornila ostatných účastníkov cestnej premávky.
Jazdite hlavou, nech už idete kamkoľvek. Model NC750X vám pomôže podmaniť si cestu každý deň. Tam, kde by každý čakal palivovú nádrž, sa nachádza úložný priestor navyše. To je jedna z vecí, ktoré model NC750X reálne odlišujú od bežného motocykla. Do úložného priestoru s objemom 23 litrov sa vďaka vnútorného teraz vojde integrálna prilba typu Adventure.
Dvojvalcový motor s pôsobivým krútiacim momentom sa navyše vyznačuje vynikajúcou spotrebou paliva. Starostlivo vyvážený dvojvalcový motor prináša výkon až 43,1 kW a systém kontroly trakcie Honda (HSTC) zabezpečuje vyladené riadenie troch úrovní priľnavosti zadnej pneumatiky.
Manuálnu prevodovku riadi klzná spojka, ktorá je na páke o 20 % ľahšia a riadi zadné koleso pri rýchlom podradení a prudkom brzdení. V prípade manuálnej aj DCT verzie využíva 1. – 3. prevodový stupeň nižšie pomery, zatiaľ čo 4. – 6. stupeň má vyššie pomery, aby ste v meste získali prudšie zrýchlenie. Uvoľnená jazda po diaľnici je zaistená – pri rýchlosti 60 km/h sú otáčky motora len 2 500 ot./min.
Výška sedadla je 800 mm, čo jazdcovi prináša pohodlnú a vzpriamenú jazdnú polohu a vynikajúcu viditeľnosť.
Elektronické ovládanie plynu (TBW) prináša výhodu prednastavených režimov jazdy (STANDARD, SPORT a RAIN), ktoré upravujú výkon motora a charakteristiku brzdenia motorom (aj úroveň zásahov systému HSTC) tak, aby vyhovovali vašim jazdným podmienkam.
41 mm predná vidlica s dvojitým prietokovým ventilom Showa (SDBV) zaisťuje dostatočné pohlcovanie veľkých aj malých nárazov, a to vďaka optimalizovanej kompresii a tlmeniu pri vysunutí. Zadné zavesenie Pro-Link s tlmičom Monoshock umožňuje nastavenie predpätia pružiny.
Priestor nádrže ponúka dostatok miesta: pohodlne sa sem zmestí integrálna prilba. A to opäť potvrdzuje, že model NC750X je skutočne všestranný stroj: praktický a zároveň vhodný na víkendové dobrodružstvá.
Ochranu hornej polovice tela pred vetrom zaisťuje kombinácia ostro rezaného predného aerodynamického krytu a novo tvarovaného štítu. Novo navrhnutý LED svetlomet sa vyznačuje charakteristickým prevedením svetla na denné svietenie a dopĺňajú ho nové koncové svetlo a smerové svetlá LED.
Motor | |
Vrtánie × zdvih (mm) | 77mm x 80mm |
Príprava zmesi | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
Kompresný pomer | 10,7:1 |
Zdvihový objem motora (ccm) | 745cc |
Typ motora | Kvapalinou chladený štvortaktný radový dvojvalec, SOHC |
Max. výkon | 43,1kW pri 6 750 ot. za min. / (35kW pri 6 750 ot. za min.) |
Max. krútiaci moment | 69Nm pri 4 750 ot. za min. / (65Nm pri 4 000 ot. za min.) |
Štartér | Elektrický |
Emisie CO2 (g/km) | 82g/km |
Kapacita oleja | 4l |
Kolesá | |
Predné brzdy | 320-mm vlnitý kotúč, dvojpiestikový strmeň, ABS |
Zadné brzdy | 240-mm vlnitý kotúč, jednopiestikový strmeň, ABS |
Predné zavesenie | 41 mm teleskopická vidlica |
Zadné zavesenie | Pro-Link s nastaviteľným predpätím, zdvih 120mm |
Rozmer prednej pneumatiky | 120/70-ZR17M/C (58W) |
Rozmer zadnej pneumatiky | 160/60-ZR17M/C (69W) |
Predné kolesá | Viaclúčové z tlakovo liateho hliníku |
Zadné kolesá | Viaclúčové z tlakovo liateho hliníku |
Rozmery, hmotnosť a ostatné | |
Uhol sklonu | 27° |
Rozmery (D × Š × V) (mm) | 2 210mm x 846mm x 1 330mm |
Typ rámu | Oceľový rám |
Objem palivovej nádrže (l) | 14,1 litra |
Spotreba paliva | 3,5L/100km |
Svetlá výška (mm) | 145 mm |
Pohotovostná hmotnosť (kg) | MT: 214kg, DCT: 224kg |
Výška sedadla (mm) | 800 mm |
Závlek (mm) | 110 mm |
Rázvor (mm) | MT: 1 525mm; DCT: 1 535mm |
Pohon | |
Spojka | Mokrá lamelová spojka |
Koncový prevod | Reťaz |
Typ prevodovky | 6-stupňová manuálna |
Prístroje a elektronika | |
Svetlomety | LED |
Prístroje | LCD displej s tachometrom a otáčkomerom Je možné zvoliť a zobraziť rôzne funkcie Môže sa ovládať spínačom na rukoväti. |
Zadné svetlo | LED |
Ak si nie ste istý výberom, alebo potrebujete akokoľvek poradiť s výberom vozidla, neváhajte nás kontaktovať: